مهندسی مکانیک

دانستنی های مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک

دانستنی های مهندسی مکانیک

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ب.ظ

خودروهای هیبریدی و انتقال قدرت

 

 

اتومبیل های هیبریدی و سیستم انتقال قدرت (قسمت اول)

اتومبیل های هیبریدی به طور کلی ترکیبی از موتور احتراق داخلی خودروهای معمولی با باتری و یک موتور الکتریکی از یک خودرو الکتریکی است. این ترکیبی از انتشار (گازهای کم گاز) در کنار قدرت، دامنه و مصرف سوخت خودروهای سنتی (گاز و گاز) کم است و این خودروها هرگز نباید با قدرت همراه باشند. این سازگاری ذاتی در وسایل نقلیه نیمی و نیمه خود را برای حمل و نقل شخصی و فردی استفاده می کند. نیمه و نیمی از وسایل نقلیه می توانند سریعتر و دورتر از آنهایی که دارای موتور هستند، با چنین بلند بلند، بارگیری شارژ آنها هرگز ترک کنند، کارایی این خودرو بالا است و سطح آلودگی آنها کاهش می یابد. است. به همین دلیل بسیاری از تاسیسات صنعتی از سال 1999 شروع به ایجاد نیم و نیمه وسایل نقلیه کرده اند.

 

تاریخچه وسیله نقلیه متقاطع

 

یک معمار آمریکایی به نام H.Piper در 23 نوامبر 1905 یک ماشین نیمه و نیم را که توانست در 10 ثانیه به 25 مایل افزایش یابد، مونتاژ کرد. این موتور ترکیبی از یک موتور گاز و یک موتور الکتریکی بود که امروزه به عنوان موتور متقابل شناخته می شود. Flautist سه و نیم سال قبل از آن ایجاد شده است، اما پیشرفت سریع موتورهای داخلی سوزش با گشتاور و قدرت بالا در اطراف آن، همانطور که توانایی بدون نیاز به مراقبت از آنها شروع شد و بالاتر از همه تلاش های حداقل انرژی غیر قابل تجدید منابع و عدم ظهور آلودگی زمین، باعث عدم تمرکز در مورد این نوع وسایل نقلیه شده است. پس از اضطراری نفتی دهه 1970، این خودروها طبقه بندی شدند، اما تا سال 1990، زمانی که PNGV (مشارکت برای خودرو نسل جدید) شروع به کار در ایالات متحده کرد، این وسایل نقلیه به طور واقعی پیگیری نشد.

 

امروزه خودروهای نیمی و نیم در سراسر جهان، از جمله تویوتا، هوندا، میتسوبیشی، فورد، فیات، جنرال موتورز، دایملر کرایسلر، نیسان و پژو، برجسته شده است. دستاورد این موارد فوق العاده قابل توجه است و بیش از چهل هزار وسیله نقلیه تویوتا از دسامبر 1997 تا آغاز سال جاری فروخته می شود.

 

نیمه و نیمه وسایل نقلیه توسط دو منابع حیاتی - واحد تحول حیاتی (به عنوان مثال، ماژول موتور یا نیروی شروع) و ابزار ذخیره سازی حیاتی (به عنوان مثال، باتری سوپاپ یا سوپر خازن) کنترل می شود. واحد تبدیل انرژی برای مجهز شدن به گاز، متانول، گاز قابل اشتعال بسته بندی شده، هیدروژن یا سایر جایگزین های مجهز است. وسایل نقلیه نیمه زنی احتمالا می توانند 2 تا چند بار مهارت بیشتری نسبت به وسایل معمولی داشته باشند. وسایل نقلیه صلیبی می توانند یک ساختار موازی از یک طرح ترتیب یا ترکیب هر دو داشته باشند. در یک ساختار موازی، واحد تحول حیاتی و چارچوب درایو الکتریکی به طور مستقیم با چرخ های خودرو مرتبط است. موتور اصلی برای رانندگی در پارک ها استفاده می شود، موتور الکتریکی هنگام ارسال سربار، سریعتر و موارد مختلف زمانی که نیاز به قدرت بالا خودرو است، نیروی اضافی را می دهد. در یک طرح تنظیم، موتور اصلی توسط یک ژنراتور الکتریکی که متصل است کنترل می شود. قدرت باتری هایی را که از موتور الکتریکی استفاده می کنند، استفاده می کند. در مقابل وسایل نقلیه الکتریکی، نیم و نیم خودرو ها مجبور نیستند با قدرت شهر ارتباط برقرار کنند. در عوض، آنها به ترمز یا ژنراتور پاسخ میدهند.

ادامه ی مقاله در مطلب بعدی!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی